خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/23 - 13:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی:

سفر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به منطقه برای تحت‌الشعاع قرار دادن مذاکرات برجامی است

نماینده مردم سمیرم در مجلس اعتقاد دارد هر گاه به زمان مذاکرات برجامی نزدیک می شود، مقامات ایالات متحده تلاش می کنند با استفاده از ابزارهای مختلف زمینه فشار بر جمهوری اسلامی را فراهم کنند تا مذاکرات تحت الشعاع قرار بگیرد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اهداف پشت پرده دور جدید سفرهای منطقه‌ای نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، گفت: رابرت مالی در این سفر چند روزه می خواهد سطح روابط کشورش با همسایگان ایران را افزایش دهد و در مقابل دیدگاه آنها نسبت به کشورمان را تیره و تار کند.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع هر گاه به زمان مذاکرات برجامی نزدیک می شویم، مشاهده می شود که مقامات ایالات متحده تلاش می کنند با استفاده از ابزارهای مختلف زمینه فشار بر جمهوری اسلامی را فراهم کنند تا مذاکرات تحت الشعاع قرار بگیرد.



وی ادامه داد: در این میان باید یادآور شد آمریکایی ها از گذشته تاکنون سیاست ایران هراسی را در منطقه اجرایی کرده و در برهه های زمانی مختلف به آن دامن زده اند تا کشورهای منطقه نیز با سیاست های آنها همراه شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که کشورهای منطقه و همسایگان حاشیه خلیج فارس باید بدانند جمهوری اسلامی پشتیبان شان است و هیچ نوع تهدیدی برای آنها به محسوب نمی شود.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید اذعان کرد آمریکایی ها قصد دارند به میز مذاکرات بازگردند که بر خلاف خواسته اسرائیلی ها محسوب می شود از این رو با اقدامات ضدایرانی مانند دوره گردی در منطقه تلاش می کنند رضایت مقامات رژیم صیهونیستی را کسب کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 331192
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار